BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

2010. március 12., péntek

Egy éve blogerina

Méghozzá pont ma egy éve. Be van írva a tavalyi naptáramba, hogy "Fogorvos-BP", ami azt jelenti, hogy a budapesti fogorvosomhoz mentem. Nagyon unatkoztam, szóval csináltam egy ilyen személyes oldal féleséget, és megírtam az első bejegyzésem. Azóta is (kisebb megszakítgatásokkal) bolgolok. Legaktívabb időszakom nyáron volt, persze, amikor nem nyaraltam. Októberig szépen ment, aztán elhanyagoltam, de decemberben újra kezdtem, de megint elhanyagoltam, és akkor most pár hete..

Nagyon jó dolognak érzem, mert úgyis csak a barátaim olvassák, vagy ha más, akkor nem tudja miről van szó, és itt van lehetőségem rögzíteni, publikálni a gondolataimat, meg ami azt illeti, egy viszonylag modern megoldás. Vagy ti rózsaszínszőröskis füzetkébe írtok naplót? Naná, hogy nem. Gondolom legtöbben nem is írtok. És nem is biztos, hogy minden embernek szüksége van rá. De mindenképp hasznos ;D

0 megjegyzés: